Monday, January 21, 2013

Next Step

Hai blog. Ok, jaga jaga kalau ada yang sedang membaca. Saya nasihatkan, jangan sambung baca. Terutama kepada mereka yang lemah jantung dan ibu mengandung. Percayalah kata saya.

Ok. So, tamatlah sudah perjalanan hidup aku di Melaka. Selepas bermastautin sejak 2008, sehingga 2013 ni, banyak sangat suka duka nak cerita. Tapi, itulah. Tak tahu kenapa, detik yang aku nantikan untuk tamat paper terakhir zaman belajar ni, tak seindah yang aku sangka.'

Tak apalah. People come and go in our life. Aku pula, selagi mana orang perlukan aku dalam hidup, aku akan cuba ada. If not, then aku just continue my own boring life. Hahaha.

So, 23. Hm. Suppose I should have my own life, thinking about career, and where do I go from now. Sebab sibuk sangat fikir pasal orang lain, bukannya orang lain yang live my life ye dak? Hahaha.

Yeah. Kerja. Mohon Tuhan murahkan rezeki di mana mana. Maybe, another 5-mastautin-years at another state? Kolumpo ke? Terpulanglah pada rezeki.

So yeah. The future is career and keluarga sebenarnya. Diri sendiri, belakang boleh kira. Tak perlu risau. Tapi, aku masih juga mengharap kot kot mama aku memang dah ada plan dengan kawan dia yang kaya yang ada anak lawa ke, kot nak dijodohkan. Kehkehkeh.

Until that time, siapa siapa yang mahu ajak teh o ais ke nescafe ke secawan dua, dipersilakan roger. Mula available di kawasan Kolumpo soon.

4 comments:

  1. so, boleh lah belanja aku ni

    ReplyDelete
  2. Herrmmmmmmm....tapi engkau cikgu. Engkau la belanja aku

    ReplyDelete
  3. I’m not that much of a internet reader to be honest but your sites
    really nice, keep it up! I'll go ahead and bookmark your website to come back down the road. Many thanks

    Check out my blog post - Cheap NFL Jerseys

    ReplyDelete
  4. Excellent blog here! Also your web site loads up very fast!

    What host are you using? Can I get your affiliate link to your host?
    I wish my site loaded up as quickly as yours lol

    My page: Louis Vuitton Outlet

    ReplyDelete