Thursday, March 5, 2009

Sangat 3

Warung : Sangat penat

Pukul 11p.m.

Selepas perpisahan dengan Hemo dan Fifi yang bermuke garang, agak lapar dan mood jahat(english:bad mood), aku dan Fakh melangkah ke Puduraya. Ye. Penat bukan kepalang. Aku sempat salin gambar dari kemera ke dalam laptop yang digalas semenjak dari Melaka lagi. Kemudian, mak aku tepon, ajak tido hotel. Fakh? Tido la kat cc belakang Pudu tu. Aku tak pernah buat ringtone tepon. Ye la, sape la nak kol aku kn. Tapi tidak. Setelah agak agak dalam setengah jam, aku teringat pada fon dalam poket seluar. Miskol 6 kali dari bapak aku. Die da ade depan 7-11 depan Encik Puduraya. Aku terhegeh hegeh berlari ke sane, meninggalkan Fakh sendirian. Dan malang ke 2 ku untuk ari ini apabila bapak aku mule men@#&* kerana silent fon. Huh, aku terlalu penat untuk menyerang @#$% beliau, tambah pulak, aku susahkan die, tak kan nak melawan agi tul tak.

Pukul 12a.m

Bilik hotel. Ekon, sofa empuk, TV(bola weyh, MU vs Newkasel) dan lappy(name manje untuk laptop, Miss Melissa ajar). Ape lagi untuk menutup buku hari 4hb March yang memoribilia? Totally have my 'life is wonderful'. Thanx Jason. Nanti aku letak gambar suasane k. Boleh lah same same menghayati(dan mencemburui).

Gerai : Tido.

No comments:

Post a Comment