Friday, May 22, 2009

Pagi Khamis Minggu Ke-21 2009

Macam biase, sejak menganggur sementare dari belajar ni, gua tidak berkesempatan untuk melanjutkan pekerjaan. Menghamparkan diri di hadapan television. Bukan kerana gua pemalas. Gua kalo kadar kuat kerja sama taraf ngan Oprah sama Mael warung nasi ayam+ikan bakar tu, namun karier sebagai Transporter(cam Jason Statham) membuatkan gua terpakse melupakan karier laen.
Semalam(Khamis), selepas menghantar sebuah pesanan;seorang budak lelaki ke sekolah, gua pulang ke rumah dengan harapan yang same setiap hari selame beberape bulan, berjoging. Namun, sejak beberape bulan jugalah harapan ini tidak pernah termakbul, tidak terkecuali pagi semalam. Namun, semalam adalah berbeza. Idola Amerika secare langsung tidak mampu terbendung lagi oleh TV-holic macam gua. Terpacak selame 2jam memang berbaloi. Persembahan legenda legenda seperti Kiss, Carlos Santana, Keith Urban, Rod Stewart, malah Steve Martin si pelakon Pink Panther pun turut tidak ketinggalan apabila memainkan lagu tulisan beliau yang dinyanyikan oleh si comel Megan Foy. Oh, dan sudah tentu apabila Jason Mraz turut terlibat.
Aku melihat ke arah jam. 10.58. Idol masih belum diumumkan. Pukul 11, Adam dan Kris bersame Ryan Seacrest. 11.07, Kris sudah mule menyanyikan lagu No Boundaries, tulisan Kara Dioguardi, sekaligus menabalkan beliau selaku American Idol ke-8.Cukup menghiburkan acara semalam keselurahannya.
Warung : Kalo AC nak umum AF, mau amik setengah jam. Mr. Seacrest senafas je umum. US memang cepat. Malaysia pula bersopan. Haha

1 comment:

  1. haha pantat..
    weyh gua bkn xnk tlg lu(berkaitan projek jun)..
    gua pny nset due2 ilang..
    so skang ni gua nk pky dwet dlu ah..
    ad bnde yg lg penting gua nk wat..
    ape perkembangan (projek jun)?

    ReplyDelete