Friday, October 22, 2010

Ini Bukan Cerita Semut

Aku masa kecil kecil tak suka makan makanan segera. Memang tak suka betul. Aku suka makan nasi ayam.

Tiba tiba Kuantan zaman itu ada pulak pasang McDonald dekat Parkson lama (Kuantan Plaza sekarang). Aku jadi teruja sekejap. Orgasm la jugak. Sekejap tak sekejap sangat la. Makan tahun jugak.

Lama lama saya pun gemuk. McDonald memang tak best. Ok, sebenarnya aku gemuk sebab aku ni malas. Tapi Romok paling malas la. Tapi sebab malas mengaku, jadi aku tuduh saja McDonald. Senang cerita.

Aku pernah tengok satu video Youtube pasal kekebalan makanan McDonald yang tak akan busuk dan buruk. Berger berger cecah la beberapa minggu nak jadi buruk. Tapi kentang goreng memang macam kekal sebegitu selamanya. Cari la Youtube mana mana nak tengok. Tapi kalau tak percaya, buat eksperimen sendiri dekat rumah. Aku pernah try buat kenang dia. Memang tak makan saman.

Ini ada sedikit picisan untuk bacaan.

3 comments:

  1. Ehem ehem same pulok.
    lepasni nak makan mcd lagi tak?

    ReplyDelete
  2. Tayoh.makan beger ramly je pasni

    ReplyDelete