Tuesday, April 19, 2011

X-Factor

Sememangnya, tiada X-factor dalam diri aku. Sebenarnya juga, tiada cerita X-factor aku nak ceritakan dekat sini. Aku cuma nak cerita pasal the other X. Exam! (Er, does it counts as X gory doi? Dergh!) Ok, cibai. Gay gila dergh dergh ni. Gahaha.

Maka, saya di sini, bernama penuh seperti di IC, John Christopher Depp II, dengan ini menyusun jari sedikit sebanyak. Maaf salah silap halal makan minum. Doa aku sukses. Pergh, macam nak ambil PMR. Ok, siriusly, nak juga aku rasa kau orang doa sikit sikit untuk aku. Saspen wey nak last sem ni woi! Rasa macam dah boleh kawin lepas habis ni karang.

Jadi, saya di sini, masih bernama penuh seperti di atas, merasmikan pembukaan borang borang pencalonan menantu untuk mak mak di luar sana yang berkenan menjadikan saya sebagai anak menantu. Anak anak dara di luar sana pun apa salahnya kenen kenenkan kepada ibu ibu untuk ambil borang ini. Sesi temuduga awal akan diadakan untuk memilih calon yang layak memohon.

Pertandingan dibuka kepada makwe, berumur 16-28. Ok, 30 ke atas yang ada gaji sedap dan rumah dua biji juga layak memohon. Sekian.

No comments:

Post a Comment