Sunday, October 30, 2011

Sebenarnya, Merogol Bukanlah Suatu Kesalahan.

Ambik kau. Kalau kau memaki aku dengan membaca tajuk, sesungguhnya kau tergolong dalam orang orang yang judge a book by its cover, judge an entry by its title.

Pertama, it's a true f**k when setiap kali aku ada perkara penting yang perlu dilakukan, setiap kali itulah idea menulis mencurah curah jatuh ke riba. Tapi, based on experience, procrastination makes a blog a sawang.

Ok. Ceritanya begini. Sebentar tadi, aku seperti diserang seorang gay dengan statement yang berbunyi,

"Pergilah mati kami nak jadi gay ke apa. Itu HAK ASASI kami. Bukan kami menyusahkan kau pun. Bukan aku makan duit mak bapak kau pun!"

Ya. Demikianlah kenyataannya.

So, dah nampak? Ianya tidak salah menjadi gay, kerana, pertama, hak asasi dia. Kedua, dia tak makan duit mak bapak aku.

Mari kita ambil situasi dan simpulkan.

Eh, ada seorang wanita menawan. Maka, aku pun datang mampir kepadanya, lalu merogolnya.

Aik? Kenapa salahkan aku? Ianya HAK ASASI aku untuk merasa perempuan tadi. Lagipula, aku bukan makan duit mak bapak kau pun. Aku cuma merogol dia. Duit mak bapak dia pun aku tak makan. So, mana ada aku bersalah?

Ok, janganlah label aku sebagai perogol. Aku cuma merekayasa satu situasi di sini. Jadi, dah nampak? Bagaimana interpretasi sebuah kesalahan telah cuba dilakukan di sini?

What we called it..hm. Oh yes. Dangkal. Pemikiran dangkal. Bilamana kita cuba menegakkan benang yang basah, menghalalkan kesalahan kita dengan sebuah pemikiran yang bangang.

Ok, penceramah dah start call call aku. Ya ya. Saya datang Maaf lambat. Saya baru siap memerhati seorang gadis ni. Ops.

Ok chow.

No comments:

Post a Comment