Wednesday, May 21, 2014

Comeback King!

Kahkahkahkahkah.

Setahun bersarang.

Kahkahkahkahkah.

Tiba tiba mood aku menulis datang balik. Sebab tweet hanya memberi 140 aksara, manakala Facebook hanyalah medan orang baru kahwin dan kongsi gambar anak. Jadi demi kebebasan bersuara, berhimpun dan bepersatuan, aku jilat ludah lama dan kembali menghadap kekasih yang ditinggalkan, blog.

Dan memandangkan aku dah bersara jadi cybertrooper tak berbayar di sebalik identiti rahsia, aku secara jantannya menulis apa aku suka dengan identiti sebenar. Aku bukan Milo Suam, Papagomo, Beautiful "Abang" Nara whatsoever.

Mutakhir ini (penanda wacana), banyak sangat idea bangsa keluar dalam kepala. Nak blog cintan cintun, makanan ke, nanti nanti lah. Lagipun blog ni tak ada identiti. Caca marba. Clueless. Liberal. Macam orang Melayu hari ini. Jadi aku campur adukkan semua benda sekali.

Secara kebetulan juga, sejak aku berhenti (bersara) blog, bukan main jatuh lagi Man United. Jadi, bersamalah kita kembali di mana kita ssepatutnya berada wahai Syaitan Merah!

No comments:

Post a Comment