Wednesday, May 16, 2012

1Malaysia Menjana Kepala Bana!

Gila la kau blog. Kadang kadang, aku pun stress jugak dalam hidup aku. Cuma, itulah. Aku ni, kalau stress ke, rasa nak maki ke, hape ke, tak tahu nak mengadu ke siapa. Kalau jenis anak manja sikit ok jugak nak mengadu ngadu kat mak. Tapi, layan pulak mak aku kalau aku nak mengadu dekat dia.

Dah, tak kan nak mengadu dekat mak orang lain ye dak?

People. They only really care about you when you give benefit to them. Me? Apalah yang boleh orang perah dari aku. Bukannya kaya berharta. Kahkahkah.

Oh. Sebenarnya, aku rasa, blog aku ni suci bersih. So, let's make it dirty bebeh!

Babi.

Sekali lagi, aku rasa, tak ada orang baca ni. Kalau kau baca pun, diam diam jelah. Tak kesian ke aku nak mengadu tapi tade orang nak mendengar. Woi, tak kesian ke woi!

Babi lagi.

3 comments:

  1. Hu. Sebak aku Dore nasihat macam ni. Hehe. Terima kasih

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum. .tgku..apa kabo?

    ReplyDelete