Tuesday, January 11, 2011

Justin Bieber Live In KL

Okeh, kalau ayat pertama lu orang adalah gay, lu orang memang cibai. Haha.

Aku di sini hanya mahu membicarakan sebuah konsep idea. Idea ini tak tertakluk kepada sesiapa. Ianya hanyalah idea, which means kalau engkau orang rasa macam "Eh, kool" dan kau orang boleh buat. Tapi kalau ada consequences tanggung sendiri. Kahkahkah.

Okeh, let us create a situation first. Kau orang boleh tengok dalam TV atau dalam Youtube how the situation is when Bieber is on stage. Got it? Got it?

Now, let us make it clearer.

Justin Bieber berada di atas pentas. Menyanyi dengan suara sumbangnya. Tak kisah. The issue here is what's happening down here. Yes! Makwe makwe sedang melompat terkinja kinja menjerit jerit. Scream their lungs out menyebut nama Bieber kerana obses (bak kata Luqma). Right?

So, apa point aku?

Ya, kepada lelaki lelaki, entri ini khas ditujukan untuk kita. Kalau perempuan, boleh jugak. Makwe makwe tadi semua sedang galak screaming, dan kita pulak, yang memang haram tak layan apa berada di atas pentas, hanya stand cool sambil dikelilingi makwe makwe melompat. Booya! Heaven. Kahkahkah.

Jadi, kau orang nampak point aku? How 'wonderful' the scene is for guys to be there? Got tit got tit? Eh, salah. Got it got it? Kahkahkah.

Tapi, seperti yang aku cakap. Ini adalah sebuah konsep idea. Kerana saya sudah ada makwe, maka saya perlu hormati itu. Tetapi, kalau saya seorang makhluk yang memang keghojenye pergi kelab dan huha huha, this might be a once-in-a-lifetime opportunity. Tapi tak. Saya sayang makwe saya. Cewaah.

7 comments:

  1. Apa?! Justin bieberrr!! Biebeerrr! (melompat)
    Hahahaha

    oh ya, saya syg pakwe sy jugak.tibe-tibe nak bgtau

    ReplyDelete
  2. Hahaha....bertuah pakwe awak ye Raby. Hehe

    ReplyDelete
  3. gua tak tau nak cakap apa, tapi kalau gua jumpa Bieber face to face, gua takkan teragak2 nak cangkul kepala dia itu jam jugak.

    ReplyDelete
  4. Tadi gua dah bincang dalam sama Amzar. Dia nak baling botol je, pasal isu makwe ni serius sangat. Kahkahkah

    ReplyDelete
  5. ayat pertama aku bila baca tajuk entry kau adalah gay. aku terasa macam ni : ^oo^

    ReplyDelete
  6. ceh. tunjuk ayat baek sebab makwe bace blog.haha

    ReplyDelete
  7. Eh, tak dore. Ni ikhlas ni. Aku taktau pun dia bace. Kahkahkah.

    Tape mamalia tape. Setended la tu. Kahkahkah

    ReplyDelete