Wednesday, May 11, 2011

Multi-Level Marketing

Ok, sekarang aku dah habis belajar. Mencangak mencangak dekat rumah, doing nothing but resting, online, TV, makan and dating. Ya, segala impian gym aku macam berkubur. Macam asbestos. Jadi, memandangkan benda yang sama pernah berlaku, yakni selepas SPM. Ya, jadi, aku tak berfikir panjang dan relevan, aku terus masuk MLM. Sebab aku ada impian nak pakai BMWXYZ. Pendapatan berlipat kali ganda, dan potensi untuk score sebanyak hot chick yang boleh dengan Celica yang anda beli dengan hasil MLM! Yeah!

Ok, craps. Malam tadi, aku start 1st step, yakni pergi dengan talk untuk agen insurans. Ok, it's not agent. We are financial advisor actually. Cewah. Tapi semalam hanyalah intro sahaja. So, memandangkan aku dah acap kali dengar intro MLM, so, intro pun standard lebih kurang. Tapi insurans bukan MLM y'allz! Haha. Ok, aku pun sedang dalam progress (in other word, dalam angan angan) membuat blog berkenaan insurans ni. Well, FYI, insurans is not about money alone. It merangkumi our everyday life. It's risk-management of our life. It is...ops, cannot la story story everything y'allz y'allz. Tak steady lah. Kehkehkeh. Macam gampang dah pulak.

So, guys, pray for my success dalam berkarier ye? Nanti I dah kaya I belanja you allz semua sorang satu Celica.

1 comment: