Wednesday, January 18, 2012

Mari Mari Berdagang Emas Membina Masa Depan Yeeba Andre Andre!!!

Hah. Kepada kawan kawan di luar sana, kita semua sedia maklum salah satu masalah terbesar dalam dunia hari ini adalah masalah kewangan, ye dak? Aku baru terjumpa blog senior sekolah aku dahulu, sekarang dah krja masyuk berdagang emas. Ya, berdagang emas ini kiranya kalau zaman dulu dulu, dah macam Orang Kaya Semantan la dia ni. Pedagang bawa itu kapal bersama barang barang kapalnya yang besar mahu ditukarkan dengan Negara Isketambola. Hah. Hah. Hah.

Dah. Jom layan blog dia dekat sini. Siapa siapa nak berniaga beli obat emas intan permata jual unta semua, boleh terus hubungi dia, saudara Nazmi Saleh. Bukan Nazmi Saleh Presiden BAM tu.

Blog Nazmi Saleh

6 comments:

  1. oit2.. nih meebo abg husna eh? eh.. kau ada number contact husna dak.. aku nak gory..

    ReplyDelete
  2. Engko nak ngorat Una ke? Dia dah ada pakwe sekarang, tapi bukan aku la. Hahah. Gila kau. Takkan nak bagi nombor dia kat sini. tak agak

    ReplyDelete
  3. takdelah.. mintak no perempuan ngorat eh? kalau mintak no laki nak sontot gitu? kah3.. antar ke mail aku.. hasifsimphonia90@gmail.com bukan apa.. aku dah lama tak dengar cerita dia.. itukan penolong ketua kelas terakhir aku.. kah3

    ReplyDelete
  4. asal x mintak kat aku je? hahaha..

    ReplyDelete
  5. Dia segan la tu mibo. Kehkehkeh

    ReplyDelete
  6. jilakak.. arghh.. mmg aku ada hagak perkara begini akan berlaku.. mentang2 aku tak on9 dalam beberapa hari ni.. cess.. mestilah segan.. abang ipar woi.. kah3.. yelah3.. nanti mintak dengan abg meebo.. mintak dekat gory banyak pulak alasan kena bagi.. kah3

    eh pasal emas ni.. sebagai student.. mana mau ikut jalan yg betul? beli simpan sendiri atau.. arghh.. nanti tanya stret ke pengedar ni jelah..

    ReplyDelete