Friday, December 18, 2009

Cuti Hujung Taun Kanak Kanak Sekolah

Ape lagi yang paling happening time cuti sekolah ni selaen daripada kenduri kahwin. Kan? Tapi, itu time sekolah. Suke sangat pergi kenduri kahwin. Makan free. Pelamin pelamin memang takkan jenguk punye. Tapi, bile dah naek matang siket ni, dah maen tengok pelamin pulak. Jenis tengok bini baru orang lawa ke tak. Makan tu makan jugak, sebab free. Tapi, ape kes tengok orang bersanding? Ah, tak sabar rasenye aku nak kahwin. Boleh arah orang macam kuli batak. Kehkehkeh. Ni entry paling gampang untuk cuti ni. Dan cuti ni aku tak pergi lagi kenduri kahwin. Kahwin time ujan ujan lebat ni best nye part lepas kahwin tu je. Part kenduri macam cilake nak kene lipat kain seluar. Nasib baik aku tak indie. Seluar boleh lipat lagi. Jangan ingatkan aku entry ni macam celake bunyinye. Aku sedar.

No comments:

Post a Comment