Thursday, December 17, 2009

TheWay Bukan Anne Hathaway Punye

Tahun Hijrah. Gua betol betol nak berhijrah. Gua dah tak nak pakai lu-gua lu-gua dah. Gua nak pakai saya-awak secara total. Gua tak tipu. Kalo dengar panggil lu-gua lagi, itu bukan gua lah tu. Dan gua dah semakin menyampah dengar lagu sekarang bila dapat tau sume tu Illuminati. Patut la lagu dorang sedap. Aku, eyh, gua pun ada terfikir gak macam mane depa dapat buat lagu masyuk masyuk. Allah anugerahkan depa ilham ke? Rupa rupanya, baru gua sedar yang Iblis Dajal masukkan lagu lagu lalai tu dalam kepale depa nak buat kita terpengaruh. Dan gua dah tak percaya pada makhluk asing lagi, nak nak part buat piramid tu. Kene tipu betol. Tengok sini untuk lebih info, terutama Melayu. Jangan ingat kita ni hanyalah sebuah kaum di dunia ni. Kita lebih dari tu. Bukan saja saja Datuk Panglima Hang Tuah cakap "takkah Melayu hilang di dunia." Oh, satu lagi. Name blog pun gua da tukar. Dunia ni bukan kita punya. Tuhan punya.

No comments:

Post a Comment