Wednesday, December 29, 2010

10 Most Memorable Moments In 2010

Ah, aku pun tak ingat. Aku tulis mana yang aku ingat je la.

1. Konsert Slash. Yeah, klasik. Aku dapat lempang Hemo. Lepastu, dapat layan sama Ponde. Sekarang, Ponde ni dah layan A7X je dekat perantauan sana.

2. Dating, dating, dating. Menatang. Berlagak gila. Kahkahkah.

3. Kerja Laksa Shack. Ok, benda ni pasal rare. Memang rare aku kerja. So, sekali sekala kerja, tulis la kan.

4. Final World Cup di Subaidah. Eh, Subaidah ke Zubaidah nama mamak ni? Aku masuk ni pasal aku tengok sebagai seorang student, layan lepak ramai ramai. Mana lah tau, nanti World Cup 2014, aku dah kawin. Tengah tengah tengok Final dekat rumah kena pulak buat susu anak.

5. Surfing. Oh yeah! Memang heaven. Mula mula ride dari Kuantan ke Cherating. (Ok, tokok tambah. Sebenarnya dari beserah.) (Ok, tokok tambah lagi. sebenarnya aku ride separuh jalan je. Gilir gilir dengan Nemba.) Lepastu, layan lepak dekat Cherating. Lepastu, surfing! Pergh sumpah heaven. Memang boleh buat karier lah surfing ni.

6. Malaysia menang AFF Suzuki! Sebenarnya aku harap dari Piala Asia lagi, tapi referee Australia masa lawan China itu hari memang main gila. Tak kisah la. Janji menang AFF. Harapan, agar 2011 memberi lebih sinar kepada skuad bolasepak. Dengan perlawanan pertama, Kelayakan Olimpik lawan Pakistan. Mac. Harap harap menang. Boleh pergi Olimpik. Lepastu Piala Asia, lepastu pergi World Cup. Lepastu pergi Euro 2012. Lepastu menang EPL.

7. Aaaaku tak ada idea dah. Nanti ingat aku update lah. Haha. Selamat enjoy hari last 2010!

8. Oh, lupa. Aku dah 20. Memang tak memorable. Lepas ni dah boleh start pikir pasal anak.

5 comments:

  1. ni 10 most memorable ke 8 ni

    ReplyDelete
  2. Argh, mana ada orang list 8 terbaik. Tajuk biar memikat. Haha

    ReplyDelete
  3. tu la
    bari nak tanya mana hilang lagi 2
    hoho

    ReplyDelete
  4. Lagi dua tu, masukkan dalam sekuel nanti. Hahaha

    ReplyDelete