Monday, December 27, 2010

Malaysia Laser

Sekarang pukul awal pagi dalam pukul satu. Aku mengantuk macam celaka, pasal surf punya pasal. Tapi, sebelum aku tidur, aku nak komen sikit pasal Malaysia.

Malaysia kito boleh pergi ni boh. Haha.

Ok. Aku mengantuk gila babi dah ni. Cumanya, pasal laser ni, aku masih dengan pendapat aku, ada kemungkinan laser tu datang dari fans Indonesia sendiri. Ataupun dari fans Thailand pasal marah dengan Indonesia. Ataupun fans dari Uruguay ke Argentina ke pasal depa bengan Indonesia curi Gonzales. Ataupun laser tu datang dari jedi. Ya. Pertarungan antara jedi dan padawan menentang Darth Vader telah merebak ke Bukit Jalil. Laser tu lightsaber.

Ataupun, laser tu sebenarnya Buzzlightyear yang main,

Ah, aku tido dulu. Selamat malam semua. Kalau jumpa dalam mimpi, jangan sombong. Tegur tegur la.

1 comment:

  1. laser tuh, gimik semate-mate. saje nak buat kecoh. baru havoc

    ReplyDelete