Monday, December 6, 2010

Maal Hijrah

Salam Maal Hijrah kepada engkau engkau semua. Bersempena dengan Maal Hijrah/Tahun Baru ini, mari kita review sedikit azam azam aku yang lepas dan pencapaian pencapaian azam tersebut.

Azam untuk 1423, er, 1432, Masyaallah. Aku tak ingat sebenarnya. Ok lah. Untuk azam tahun lepas, azam aku adalah....

....

....

Ya, aku tak ingat. Biasanya buat azam ni sehari dua je ingat. Tapi pernah aku berazam untuk kumpul RM 1ribu macam tu kot untuk buat saving. Alhamdulillah, tercapai.

Baiklah, untuk azam azam tahunan akan datang, aku target untuk capai RM 10k setahun tak kira datang dari mana. Maksudnya, halal la.

Lagi, azam aku, apa lagi eyh? Ok, aku ada satu azam ultimate - untuk muncul atau sekadar pergi ke Oprah punya show. Tapi dah tak jadi nyata pasal Oprah punya show season ni is the last season. So, tak dapat la pergi.

Next.

Azam lagi. Hm, apa lagi azam aku eyh? Tah. Siapa siapa ada azam nak kongsi, silalah.



Liverpool relegated bukanlah azam aku. Kerana ia adalah azam semua orang. Kahkahkah.

2 comments:

  1. salam maal hijrah gory.

    *dang cm pelik pggil ko gory.

    ReplyDelete
  2. Hahaha. Kena belajar la. EYh, mane kau belajar panggil aku gory ni? Haha

    ReplyDelete