Wednesday, January 14, 2009

Perjuangan

Warung: Tok Gajah, Dato' Bahaman, Mat Kilau
Dgn perut yg masih blum ckup lege, aku ngadap skrin petak ni. Da dkt2 kul 1.15 g2 la. Tp, xngntuk lgsg. Mngkin rehat drp pdg td tlh ku utilise sebaik-baiknye. Owh, esok kuiz costing. Haha. Bdebar siot. Bdebar pe jadahnye, bku aku x bkk pun ag. Brsih je dr memule dpt. Msti bngge bku 2 dpt tuan cm aku kn. Kn? Aku bru pas mrayau bwk mknn td, tp, satu kjadian yg sgt aneh brlaku. D samping mlm yg trlalu berangin brbnding mlm2 sblum ni, kutu2 ryau pun mkin rnck nmpknye. Xprnh spnjg perayauan aku, ade sbegini rmai org mniage. Mlh, apes blik ats pun siap niage sandwich tlor dye. Mmg tmbul kn kseraman, seiring dgn angin yg smakin galak mngembare kampus ni. Dan, sudah tentunye, kerugian mrupekn 1 lumrah dlm dunie bsnes nih. Hotdog aku yg 50 je 2 pun xley abs. Nk wt cmne, rezeki d tgn Tuhan. Untung xbyk, tp,ok la. Aku pun zakat kn la yg xabis 2

Tp,aku ttap bngge, sbb ank2 mlayu da mkin aktif trlibat dlm pembisnesan ni. Moge2 ade la yg akn mmpu gah seprti Hotdog 1901 dan sepatu timur. (ha?). Make, kite sbg satu bngse, support la pniage2 tempatan. Kalo kite slow2 bli brg buatan Malaysia kn, xyah nk gantung kt brg2 Israel da. Stakat megi, blh bli megi adabi. Haha.

Gerai: Kalo aku upgrade gerai ni, ley lwn ngan 1901 ke?

No comments:

Post a Comment