Friday, January 23, 2009

Sia-sia

Gerai: Remuk organ simpan perasaan ngan tapis makanan
Fak,roommate aku,merangkap assistant aku dalam beberape aspek hidup aku, angkat surat kaba ari isnin. Macam biase la,bace surat kaba mestilah bace dari belakang kan. X merah la darah kalo x bace belakang. X MU r.
*Pap*.
"Kami x gentar!" B Sathianathan cakap tentang up-coming match lawan UAE. Hah,Malysia lwan UAE? Aku x tahu menahu pun. Helmi Eliza da wat aku merajuk ngan team Malaysia. Kalo x sebab ade kaitan ngan Rita Rudaini, aku memang xnak amik tau langsung la pasal bola Malaysia.

Sathia cakap, kalo ikut rekod, Malaysia ade harapan menang. Rekodnye: 1980, Mal 1-0 UAE, 1982, Mal 0-1 UAE lebih kurang gitu la. Ade ke ikut rekod time 30 taun lepas. 30 taun lepas, Korea pun ayam je ngan Malaysia. Sekarang, Korea pun da lupe Malaysia ade team bola kot.

Tapi, Sathia x boleh dipersalahkan 100%. Dye dpt pemain cam gitu je, nak wat guane dok. FAM patut mansuhkan je Liga M, pastu mintak Palestin ajar camane nak wat liga yang berprestij. Diorang tengah dok perang pon ley wat liga taraf antarabangsa, tu yang dapat pengiktirafan daripada FIFA tu. Jangan la sombong. Mengaku la yang liga kita memang taraf ape tah. Pemain import pun xboleh masuk, memang lagi x fight la pemain kite kalo setakat lawan ngan sesame saing je.

Nasib baek Ziana Zain wat comeback AJL ari tu. Terubat gak rindu nak tengok nyanyi angkat kening, bukan angkat baju. Yang angkat baju menang gak. Itu kalo Faizal Tahir combine ngan Meat Ankle Husain tu, ley jadi Faizal Hussein da.

Warung: Faizal Hussein ngan Farouk Hussein adik beradik ke?

No comments:

Post a Comment