Saturday, November 27, 2010

Anders Lindegaard

Yes, namanya sangat Europe. Dannish to be specific. And he had recently signed for Man United. Seems to be the replacement for Edwin Van Der Sar.

Secara jujur, aku masih doubt kebolehan dia, pasal selain 4 caps with Denmark national team, pengalamannya hanyalah di peringkat liga Denmark.

Direct replacement, I hope not, because Kuszczak aku rasa perlu diberi peluang untuk menjadi nombor satu sebagai balasan ke atas kesetiaannya bersama Man United selama beberapa season sebagai back-up Van Der Sar. Kuszczak pun jarang melakukan kesilapan kesilapan pelik pelik macam keeper keeper Arsenal. Jadi, dia layak diberi peluang. Untuk Lindegaard pula, selayaknya diberi peranan back-up dahulu kepada Kuszczak selama beberapa season untuk belajar selok belok liga Inggeris.

Ok, aku tahu. Alex Ferguson bukan baca pun aku tulis. Aku tulis ni saja saja pasal bosan. Kau orang pun mesti baca saja saja sampai bosan. Tapi kalau bosan sampai marah, maaf. Aku bukan saja saja buat kau orang marah.

Aku ingat nak letak gambar, tapi malas. Kau orang cari la. Eja elok elok. Anders Lindegaard. Senang sikit la dari Tomasz Kuzsczskcsak tu.

1 comment: