Tuesday, November 30, 2010

El Classico Mundo Mando Diao

" Mungkin inikah, yang dinamakan cinta, hati gembira rasa, bla bla bla lalala~"

Kedengaran musik alarm aku berkumandang yang diset jam 4 a.m. Sambil membayangkan Juliana Evans dalam iklan Cornetto Love, aku bingkas bangun dan menapak keluar ke televisen.

Sudah terpampang di televisen perlawanan El Classico Mundo dipasang oleh adik laki aku. Barcelona versus Real Madrid. Aku capai selimut sebatang, dan baring sedap sedap atas lantai.

Masuk 2-0, dalam minit 40, aku tengok game jadi tegang. Memang tegang, dah lah sejuk walaupun berselimut. Lalu, melangkah aku ke dapur dan capai balang koko krunch lalu menuang koko krunch koko krunch tadi bukan ke ladang gandum tapi ke dalam mangkuk aku. Kemudian, susu. Ah, perfect!

Ok, review game ni hangpa cari la dekat laman web laman web yang patut. Cuma, apa yang dapat aku review dari game ini adalah ini!




Xabi Alonso, pemain Real Madrid, frust kalah sama Barcelona, bekas pemain manager lagenda Rafa Benitez




Xabi Alonso ketika menjadi seorang pelakon. Pelakon Footloose dan Hollow Man. Ok, tipu. Ini Kevin Bacon. Aku rasa Xabi Alonso ada iras dia. Ke tak?






Angel Di Maria, pemain Argentina, bekas pemain Benfica, kini bersama Real Madrid. Lawan Barcelona main tak best langsung.






Angel Di Maria dalam suit. Berlakon dalam Avatar Legend of Aang dan Slumdog Millionaire. Ok, aku tipu lagi. Dev Patel.



Ah, ke aku sorang je rasa diorang ni nampak seiras? Ah, lantak la. Janji koko krunch ni memang sedap kalau makan sama susu sejuk.

3 comments:

  1. kalau kau tengok muka payan tadi...kah kah kah.

    senyap je dia minum air tengok real kena tibai.

    ReplyDelete
  2. Ada snap gambar satu dua? Haha

    ReplyDelete